Wednesday, April 29, 2015

Selamat Hari Lahir Abang Retis

Hari ni tanggal 30-April-2015, sorg lagi ahli pasukan semakin menjangkau cita2 nak 'own' 3-series ni walaupun sisa hasil saki baki masih ada 2 tahun sebelum menjangkau angka tersebut.

Ye, gua tau berputar belit lidah. Tapi korg jangan terjal sangat baca blog ni macam baca karangan depan perhimpunan sambil rotan guru penolong kanan standby kat punggung akibat korang main cak2 dalam kain budak perempuan darjah satu.

No komen.

Ye, gua tau jugak bila birthday ni sinonim dengan tepung, air, fire extinguisher, telur dan telur orang (yang ni mungkin sesetengah pihak yg tak berperikekakian je yang mungkin berjaya mencungkil idea yang cukup jaoh dari norma hidup). Gua jugak tau korang semua yang baca ni semua penah lalu benda yang sama, termasuklah telur.

Tapi, gua tak nak cerita panjang lah. Cukuplah sekadar memori Paan hilang dalam longkang paras dagu dekat old v5 sambut birthday gua time tu.

HAPPY BIRTHDAY ABG RETIS FABULISTJIWA R3 FAIZAL TAHER STONE SYAFIQ EBINING

No comments: