Tuesday, December 7, 2010

Gua Tertekan

Dek kerna gua bosan tengok Nadim memperkuku besikan blog nie mcm grandpa dier pnya..Gua disini mengambil kesempatan utk menghentikan propaganda Nadim dgn serta merta..

Disamping tu gua nk nasihatkan rakan2 Pasukan Ingin Berhibur agar mengikuti apa yg gua nk nasihatkan kat bawah nie:

1- Gosok gigi lah sebelom pg kerja
2- Jgn tuang kerja, kerja lah bersungguh2
3- Jgn lupe belanja kawan2 yg masih belom bekerja sekiranya mereka singgah ke kediaman anda
4- Jgn lupe mendaftar mengundi
5- Buatlah pasport secepat mungkin
6- Doakan gua selamat abes dan proceed with kerja
7- Biler lu orang dh kerja dan senang, jemput2 lah dtg ke rumah..tk gitu?
8- KORANG JGN NGADA2 AJAK GUA TGOK 2 ALAM!!!!

Sekian la post counter-nadim gua
Harap lu org bergotong royong la bersihkan blog nie
Puntren mane author2 lain!!!!!!!!!

No comments: