Tuesday, January 18, 2011

Flower on your dickhead??

Lu orang penah dengar quote "Flower on your dickhead"? Kalau belom pernah dengar maknanya lu ni memang tergolong di antara manuasia-manusia yang bernasib baik lah gua kira. Sebab apa? Sebab ia bermakna lu orang masih belom kena tarbiyah pasai ilmu sex dan batang butoh oleh tukang urut ghapla butoh terkenal dari india yakni Partman Ramasinggam aka Ular hitam angkasa!!

*******

Gua mula-mula tak sangka yang Partman (bukan nama sebenar) ni jenis yang amek berat pasal kesihatan kote beliau. Setahu gua, sek-sek pompuan je yang amek berat pasal kesihatan alat kelamin ni. Perempuan lain la, tiap-tiap bulan terpacul air merah. Ada jugak kes-kes perempuan yang naik ketumbit di celah vagina pasal tak jaga kebersihan. Setahu gua lelaki memang sempoi. Kencing tak basuh pon tadahal. Gua ingat kalau lu biarkan kote lu tak basuh 18 tahun pon masih sihat dan steady gonzalez. Tetapi bagi Partman lain pulak ceritanya. Beliau bertegas bahawa kesiahatan dickhead perlu diambil berat dan jagan sesekali dipandang enteng. Tegas beliau, darjah kesiahatan ghapla buth lelaki terletak pada berapa lama ia dapat bertahan apabila digarap ganas oleh amoi kedai urut thailand atas oldtown danau!

Gua naik nak pitam pon ada bila si Partman ni start berbual macam agen penegak kote sedunia. Mana taknya, dia punya duk syok buat demo macam mana nak urut kepala bana anda supaya hilang deria geli in order to make it long lasting like Energizer battery!! "Hang kalau muka hensem kulit cerah pon tak guna kalau kutir hang noob! Kena asah 5 minit pon dah nak cum apa cerita machaa!!?" selamber alam Partman sound member-member dia. Gua naik bingit pon ada. Ada ka cakap gua mampu bertahan 5 minit. Sikit lagi gua rasa nak jek dada si Partman ni. Tapi gua cancel balik niat gua tuh. Partman ni selain dari jadi tukang urut batin, beliau juga ada mengamalkan ilmu gym katang keras. Jadi gua tak berapa nak yakin sangat kalau nak bertarung fizikal dengan dia.

"Ni aku nak cerita. Kalau hangpa urut pala buth macam ni hari-hari (sambil buat gaya usap pala buth.faakk!!) dan kasi urut lama-lama sampai nampak bunga, konpem lepaih ni amoi sembah hang!!" Celaka. Apa punya nasihat dia bagi pon gua tak tau. Celah pluto mana pulak kote buleh nampak macam bunga?? Gua lagi sikit je nak call jabatan agama islam danau soh tangkap si Partman ni. Tapi apakan daya, nombor jabatan agama memang tak pernah ada dalam henset bwackbewwy gua. Gua buat keras je la layan tarbiyah free pasal kote malam tuh.

********

Tapi gua macam perasan yang cik menz (bukan nama sebenar) beriya benor nak blaja cara-cara nak tahan lama. Beliau kelihatan tersipu-sipu bila Partman sebut pasal diri disembah amoi. Gua syak mungkin cik menz ada fantasi liar nak kahwin dengan amoi dan disembah bagai raja chennai setiap hari agaknya. Ada betoi ka cik menz??

2 comments:

ticq said...

dalam hati ada taman, di kepala bana plak ada bungaaa..gandingan ideal..

Pit_Mint© said...

wakakakakka... kizmak deng!!!!
tp betoi la kudcha.. bnda betoi..
mai wangsa aku wat tutorial.. kah3!!