Tuesday, February 8, 2011

Asal Usul Nama Bota dan Sejarahnya

Dek kerna takot ngn ugutan Captain Bonzer..maka gua update ini blog dgn towel dan boxer yg gua sandang kt bahu gua mcm time Stone Cold menang tali pinggang WWF.

Time gua tgh 'Barry' gua terpikir mcm mane la name Bota nie boleh dpt dan diberi kepada tmpat tersebut..simple tp padu..buat sumer org kt Malaysia nie kenal name Bota.Imuda buat lagu kepada name tmpat ini..Kaza buat lawak pecah perot dgn bermodalkan nama tmpat ini..maka ini lah bnde yg kuar dr otak gua.

Ketua kampung yg sebok nk bina umah utk bini no 4 berinteraksi dgn tokey construction:

Ketua Kampung: Oiii tokey..lu apa bikin?

Tokey: Haiiyyaaa..manyak lansi la lu..gua tgh layan itu Bak Kut Teh maa..apa hal lu kaco2 gua nie

Ketua Kampung: Lu mmg lansi..pekena bak kut teh bukan nk kasi gua sket..ma @#$%^%$#$$%..(cilake btol mulut ketua kampung nie)

Tokey: Ada apa hal lu nie..kasi tau la

Ketua Kampung: Nie gua nk tnya..batu BOTA yg gua mintk nk buat umah bini muda gua lu dh ada stok ka??

Tokey: Batu BOTA??

Ketua Kampung: Errkk...fakkk..typo..

Tokey: hahahahahaha...batu bota..batu bota..batu bota..batu bota...

Ketua Kampung: B**i..typo hanjeng!!


itu lah asal usulnye..yer..mase tu mmg dh ade Yahoo Messenger..

sekian

No comments: