Monday, August 1, 2011

Salam Perantauan Dari Miri

Antara priya terkachak di Miri

Asthma gua makin kronik bila singgah blog ni. Berhabuk, busuk, kepam, bau tungkik, tahik luis, semua ada bersepah sini sana. Gua marah betol dengan sikap editor yang tak ada semangat langsung nak menulis. Kalau susah sangat lu nak tulis, lu letak gambar photoshop bogel Siti Zaleha adik sam bunkface pon jadi. At least gua terhibur dan lebih bersemangat untuk hidup di perantauan. Maklum saja lah, semangat gua sekarang tak berapa nak up. Gua dah hampir nak cecah tahap bangla hina sungai gangges sebab kerja 50 hari tanpa cuti!

Tapi apa pon gua nak ucap salam ramadhan pada ahlul semua. Seperti tak biasa, gua nak bagi tips bulan ramadhan pada incik chevron, incik testis loyot perot berurat, dan incik nagieb (serius gua takde idea nak pajak nama timangan untuk lu. Lu jangan kecik hati ok?) - Jangan lupa sahur. Sapa gosok gigi besok memang noob. Berbuka makan kurma dulu. Jangan duk galak sangat bersih berak bunyi 'cak-cak' dalam jamban. Kang batal puasa.

Sebelom gua undur bontot gua yang mantap, mana yang sedih sebab tak dapat usha blue di siang hari, lu usha video ni untuk senang hati.



p/s: Gua nasihatkan lu orang jangan pajak minom air atau ada apa-apa dalam mulut sebelom usha video kucing bedebah ni. Jangan ulang kesilapan gua. Tak pasal-pasal monitor pc gua bersepah dengan air cendol tadi. Celaka btol.




2 comments:

woody said...

mana lu jumpa kucing bangsat neh? kah3..
beliau mengalami kekejangan otot di pangkal leher nampak gaya..

Tok Aweed said...

Kucing ni memang majal. First time gua usha aksi semi terkejut dia ni bersepai gelak tak henti.

Tapi pape pon gua puji sama dia. Tak penah gua tengok kucing badan flexible macam ni.