Monday, March 30, 2009

Gadis Ayu Jom Heboh

jam lebih kurang 5 petang pada 29 March 2009, aku bersama beberapa orang rakan yg berada di bandaraya Kuantan, Pahang sedang sebok meliarkan mata masing2 mengusya "chochodon" (sila huraikan sendiri) di tapak pesta Jom Heboh. Ya, tidak dinafikan, sungguh ramai chochodon mengaburi mata smpai berdarah hidong kalau tengok lama2. Dari secantik Siti Norhaliza (icon yg muncul di kepala) hingga lah ke huduh punggung beruk baboon yg xbasoh lubang najis selama 3 bulan akibat melecur dipanggang rombongan mak kiah ke gunung kinabalu. Kutukan ini diajukan kerna sudahlah huduh, berpakaian tidak sopan pula.

Dikala terlampau asyik merenung dan mengutuk, sambil lalu di sebelah booth yg dinamakan 'Aksi' dimana terdapat Que Haidar sedang sebok meng'karok'kan diri bersama seorg brader yg mempunyai suara seperti burung nuri sercekik external hard disk gab, aku terpandang satu wajah yg cukup ku kenali. Sungguh ayu, aku terpegun, ku lihat ke tubuh beliau, fuhh lamak, leleh sial, lentik baik punya. Dada tersergam indah, nasib baik xdedah, kalau x, sumpah aku pengsan xbangon 4hari. Sekali, beliau terpandang ke arah ku, cepat2 aku larikan mata dari pandangan manis beliau, namun, mata ku menangkap semula matanya. aku memberanikan diri menegur beliau tanpa mempedulikan rakan2 yang lain.







"Wei DAUD, ooooooo, kimak turun Kuantan tak roger gua ar.. xgune tol, roger si ehem2 jeh.. padahal, rumah aku dekat jeh ngan stesen bas kuantan neh, xsampai 5minit pun.. bukan setakat call, miss call pun idak.. camni lar daud.. " kataku.

"Weh bon, siyes, aku lupe dowh, aku datang kejap jer neh. Sesory bon, jgn marah." Kata daud.

"Xper2, aku ingat. Sumpah aku ingat. Mcm nie lar Daud."



*Nie ha daud kalau ko bace, aku ingat neh, siap catat dalam blog. hahahaha.

9 comments:

kula said...

oooo camni ahh daud!

Anonymous said...

faker kuda lahanat topap celcom laptop buruk...tetpu aku... hahaha... punya saspen aku baca..
-syfq amr-

woody said...

maaf jika tersalah sangka..
haha~

billy aman said...

dude mmg.. dlu time kt geylang pg mmne xajak ak.. ble ak g 1 spot ni tibe2 de ad skali..xtau r de nk service or menservice... hahahahha.... peace dude

PeJoL said...

cam nie rr daud....sama macam bon...

why.don't.you.ASK.me? said...

camni r bon.
same cam pejol.

zopakkun said...

daud curang ng i.daud slalu curang.benci :p

woody said...

aku stended, mane same ngan R3.
haha

PeJoL said...

bon geng turbo mmg la....geng spoc