Wednesday, April 22, 2009

Next Holiday versi Pantai Timor...

Memandangkan satu lagi percutian dikalangan ahli2 di pantai timur, aku terpaksa memberi sedikit update walaupun update pasal trip ke UTP beramai2 masih belum update. Ini kerna aku xupload lagi gambar2 dari camera akibat kesibukan kerja2 pejabat.

Seperti mana yg kita tahu, percutian akan dilangsungkan di Pulau Kapas. YEAH! Akhirnya, tercapai jugak hajat nk wat satu lagi holiday ke mane2 pulau di Malaysia neh. A tribute to WIRA AIMAN kerna telah mengutarakan percutian ini kepada ahli2 pasukan. Diminta kepada ahli agar salute spring kepada incek Aiman.

Percutian ini bakal di hadiri oleh 11 org student2 UTP yg menjalani sesi latihan industri di persekitaran kerteh dan gebeng. bermula pada 24hb April hingga 25hb April. Percutian ini pada tahun 2009, bukan bermula pada tahun 2009 dan berakhir 2010. dikhuatiri sesetengah ahli yg xtahu tentative mungkin enggan turun dari pulau selama 1 tahun.

Percutian kali ini bukanlah percutian semata2, ia bakal di isi dengan aktiviti mencandat sotong. Diharap agar ahli2 yg join neh mendapat sotong dengan banyaknya agar boleh lah memulakan bisnes membuka kedai sotong kering, sotong basah, sotong masak merah, kuning, hitam, kunyit, sotong celup tepung, sotong masak mayonis, dan sotong layut dimasak asam pedas.

Diharap agar ahli2 selamat pergi dan pulang. Amin.

1 comment:

GER said...

nk gi pulau kapas kene amek boset dlu x?
kepada paan...jgn mandi kt pantai...merosakkan habitat hidupan2 laut di situ...