Wednesday, April 22, 2009

Tujuan asal blog (Repost): Welkam2~!

Okeh, aku pun xtaw mane datang idea nk wat blog utk pasukan kte neh, maybe sbb aku xley nk masuk page kte kat frenster tuh.

So, basically ak just letak ape yg perlu dan xder lar fancy sgt sbb ak xreti nk memfancykan page neh lagi.

Oke, ade beberape perkara yg aku nk mintak tolong:
1- Kepade ahli yg reti2 pasal blogspot neh mintak tlg bg id korg, ak nk letak korg jadik moderator.
2- Bagi komen or gamba korg yg nk aku letak dlm slide show. Gamba yg dah ad tuh ak assume korg xkesah sbb gamba frenster.
3- HOLIDAY WEI HOLIDAY... GENTING APA MACAM???!!!

diutus oleh woody pada 5:48 AM 10 jeritan kanak-kanak riang
Labels:


aku harap lepas neh tiada lagi perselisihan faham antara ahli2. memandangkan sesetengah isu apabila dibangkitkan menyebabkan percanggahan pendapat mahupun pemikiran akal kepala lutut. diharapkan agar perkara2 sebegini tidak lagi berlaku untuk menjaga nama baik pasukan kita. juga tidak lupa agar tiada berlaku perselisihan pemahaman, ajaran dan repekan. Lepas nie kite enjoy saja dan tak lupa merepek.

aku jugak mintak maap klw ad terkasar bahasa dan terkasar permukaan kulit ketiak ketika menangani sesetengah isu.

Amin.

Peace to all.

No comments: